פוסטים חדשים

כמה עולה לבנות אתר?
כמה עולה לבנות אתר?

19 July, 2017 על ידי Administrator

בניית אתריםבאינטרנט או פיתוח אתר אינטרנט...

האתר שלך הוא החלון לעולם הלקוחות
האתר שלך הוא החלון לעולם הלקוחות

19 July, 2017 על ידי Administrator

הקמת אתר אינטרנט – בניית אתרים היא השקעה...

עיצוב טוב הוא  50% מההצלחה
עיצוב טוב הוא 50% מההצלחה

19 July, 2017 על ידי Administrator

עיצוב אתר אינטרנט הוא תהליך של המשגה (...

תאריך שצוין אינו חוקי. →

ארכיון בלוג

טוויטר פיד

אנא, להגדיר תוסף זה בלוח הניהול הראשון.

Let's Get In Touch!

Ready to start your next project with us? That's great! Give us a call or send us an email and we will get back to you as soon as possible!

בלי קידום האתר לא מתקדם

פורסם ב 19 July, 2017 על ידי Administrator

בלי קידום האתר לא מתקדם

מה זה בכלל קידום אתרים? מי צריך את זה? איך עושים את זה? למה בכלל צריך קידום אתרים? איזה סוגים של קידום אתרים קיימים ננסה לענות לכם על כל השאלות במאמר הזה. למעלה מ- 90% מהגולשים בארץ משתמשים בגוגל באופן קבוע לחיפוש אחר מוצרים ושירותים ברשת.קידום אתרים הוא תחום שתפס תאוצה וזינוק שלא תיאמן בשנים האחרונות ולא בכדי.

נתחיל מהבסיס  – כל בעל אתר, בין אם מדובר בעסק קטן או חברה גדולה, צריך קידום אתרים על מנת להביא לאתר שלו כמה שיותר גולשים.הקידום מריץ את האתר לראש עמוד החיפוש של גוגל ובכך מעלה את כמות הגולשים. ככל שיהיו לכם יותר גולשים באתר, הוא יכניס עבורכם יותר כסף.

לעמוד השני בחיפוש מגיעים פחות מ5% חברה\עסק שרוצה לקבל תנועה מאסיבית לאתר חייבת להופיע בעמוד הראשון לפחות בעמוד תוצאת חיפוש בגוגל.

מילות חיפוש - למילות החיפוש של העסק יש חשיבות רבה ומכרעת על הקידום וההופעהתמיד צריך לשאוף למקום הראשון. התחרות גדולה, ולכן צריך לפעול ומהר. כי כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל

קידום אתרים יכול להזניק את האתר אל ראש תוצאות החיפוש. לעומת זאת,קידום אתרים שנעשה בידיים בלתי מקצועיות יכול לגרום לאתר נזק בלתי הפיך

ישנם 2 איזורים בהם אתרכם יכול להופיע בתוצאות חיפוש של גוגל למילה מסוימת, באיזור "קישורים ממומנים" ו/או באיזור "תוצאות אורגניות".

קידום אורגני -

קידום אתרים במנועי חיפוש (קרוי לעתים גם קידום אורגני או פרסום אורגני) הוא מגוון הפעולות המתבצעות במטרה לשפר את מיקומי דפיו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש לביטויי החיפוש הנשאלים על ידי שוקי היעד של האתר, עד להשגת אותם מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש שיניבו תוצאות מסחריות או אחרות שמצדיקות את ההשקעה בקידום האתר.

הסבר התופעה -

מנועי חיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים לפי מילות חיפוש. כל מנוע חיפוש מקבל שאילתה מסוימת ומחזיר תוצאות מסודרות לפי רלוונטיות. רוב המשתמשים במנועי חיפוש צופים רק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג. בדרך כלל בדף התוצאות הראשון או השני, ואינם טורחים לבדוק תוצאות המופיעות בדפים שמעבר לכך. דפוס התנהגות זה מסביר את רצונם של בעלי האתרים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש. באתרים רבים להגברת החשיפה יש השפעה כלכלית, בין אם האתר משמש למכירת מוצרים ובין אם מניב רווחים מפרסום. אפילו באתרים המבוססים על תרומות, גיוס התרומות מושפע בצורה משמעותית מסטטיסטיקות הגלישה באתר.

דף התוצאות שמנוע חיפוש מחזיר מכיל, בדרך כלל, שני סוגי קישורים:

תוצאות שמחזיר המנוע כתגובה למילות החיפוש

פרסומות המשולבות בראש התוצאות או בצידי העמוד, בפרט קישורים ממומנים הקשורים למילות החיפוש

כאשר מדברים על קידום אתרים, מתכוונים לקידום בתוצאות החיפוש האורגניות המוצגות בעמוד תוצאות החיפוש ולא על הקישורים הממומנים

קידום ממומן

קידום הממומן בגוגל הוא קידום בתשלום.המודעות הממומנות מופיעות מעל התוצאות "הטבעיות" ו/או בצד החיפוש.

אין תגיות שנוספו.